Опис файлу
Даний модуль вирішить проблему з оформлення і налаштуванням листів для ваших клієнтів. Ви зможете налаштовувати дизайн та інформацію для кожного статусу замовлення, та листів при реєстрації користувачів. Ви зможете зробити листи більш привабливими та інформаційними, а також вирізнятись на фоні стандартних листів.
New update:
Додано можливість вмикати в статусах замовлення "Ігнорувати прапорець сповіщення" - приклад як можна це використати на практиці, у вас встановлений модуль пошти і даний модуль автоматично змінює статус замовлення на отримано і якщо на даному статусі увімкнено "Ігнорувати прапорець сповіщення" то клієнту надійде шаблон листа і запитом на відгук куплених товарів або можна налаштувати так щоб ТТН розсилались клієнтам.
DEMO 2х: http://opencart-2.parallax.com.ua/admin/
DEMO 3х: http://opencart-3.parallax.com.ua/admin/
Логін і пароль: demo
Основні переваги Кастомних Листів:
- Легкість в встановленні
- Можливість налаштовувати листи для кожного статусу і мови замовлення
- Можливість налаштовувати листи при реєстрацій клієнта/відновлення пароля
- При встановленні будуть задані базові налаштування листів та загальних налаштувань для легкого старту
- Включення/Виключення кожного листав індивідуально
- Можливість задавати змінні для теми листа
- Можливість задавати змінні для листа
- Всі присутні змінні для кожного типу листа
- Налаштування розміру логотипа магазину
- Налаштування розміру зображення товару
- Можливість задавати формат Дати
- Можливість задавати формат Дати модифікації
- Налаштування обгортки листа (актуально для задавання власних параметрів в header листа або розміщення стилів перед body для адаптивності листів)
- Налаштування блоку товарів
- Налаштування блоку підсумків
- Налаштування блоку сертифікату
- Налаштування блоку товарів варіант 2 (наприклад другий варіант можна оформити під завершений статус для запиту на відгук на товари)
- Налаштування блоку підсумків варіант 2
В планах додати також і для інших типів листів задавання можливості кастомізації але швидкість розвитку модуля залежить від його популярності і мотивації користувачів.
Texпідтримка
Техпідтримка надається в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години з 10:00 до 17:00 крім святкових днів.
Термін відповіді/допомоги залежить від завантаження автора, але всім буде надано відповідь або допомогу хто цього запросив та потребує.
Ліцензія угода
Ліцензія розподіляється тільки на зазначений при купівлі домен та його піддомени.
Автор залишає за собою право відкликати ліцензію якщо буде порушення авторських прав або ліцензійної угоди.
Безкоштовна технічна підтримка надається протягом 180 днів з момент покупки доповнення.
Автор має право в будь-який момент змінити умови техпідтримки або ліцензійну угоду на власний розсуд.
Модифікація або додатковий функціонал не належати до технічної підтримки та оплачується окремо.